Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "Bus Rampage: London City" dla Xiaomi Mi Note 3 bezpłatnie, wersja pliku apk to 1.0.1 aby pobrać do Xiaomi Mi Note 3 po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
Przerażony London City Bus uderza w miejskie ulice w tej zwariowanej grze arkadowej. Ośmiornica porusza się w dużym ruchu w godzinach szczytu. Czy spóźnia się na następny przystanek autobusowy, czy jest to film akcji, nagły wypadek, czy też autobus musi dokonać ekspresowej dostawy?
Grasz jako lekkomyślny zbir, który jest poszukiwany za kradzież. Masz jednak wyraźną przewagę. Uciekasz przed policją w dobrym starym londyńskim miejskim autobusie. Czy potrafisz opanować niesamowitą siłę konia, która leży pod maską twojego pojazdu? Czy Twoje umiejętności prowadzenia pojazdu i zmysły są wystarczająco ostre, aby poruszać się po skrzyżowaniu na autostradzie? Tylko jedna przeszkoda wystarczy, aby zakończyć bieg, więc lepiej uważaj!
Zignoruj wszystkie znaki drogowe i światła, dziś ten bandyta zwycięży i straci swoich prześladowców. Jak daleko można się posunąć, czas podnieść ją do maksimum!
KONTROLE I WSKAZÓWKI
- Kontrola jest prosta, wystarczy dotknąć w lewo lub w prawo, aby zmienić pas, ale uważaj na ruch przychodzący.
- Ze względu na widok helikoptera możesz patrzeć trochę do przodu. Upewnij się, że robisz to, aby skutecznie przeplatać się przez zatłoczony ruch.
- Staraj się w pełni skoncentrować na ekranie i dostać się do strefy dla tego wszystkiego, co jest ważne
CECHY
+ Szalone wyścigi o dużej prędkości
+ Fajna akcja symulatora
+ Fajne mapy wypukłości
+ Piękna grafika HD / 3D
+ Darmowa aplikacja / gra, bez zakupów w aplikacji
+ Auto auto przyspiesza, dzięki czemu możesz zwracać uwagę na sterowanie
+ System deformacji, twój samochód rozpadnie się pod wpływem uderzenia, a uszkodzone części będą się rozpraszać
+ Spektakularne animacje po awariach
+ Zwiększ głośność, aby uzyskać doskonałą jakość dźwięku
Zapomnij o rurze, skup się na swojej drodze ucieczki, jesteś teraz transportem publicznym. Pobierz teraz i zobacz, jak daleko możesz się dostać!
Historia londyńskiego autobusu
Data wprowadzenia pierwszego komercyjnego autobusu dwupiętrowego (podobnie jak pierwszy autobus) wydaje się być otwarta na debatę, ponieważ różne wersje modeli i oświadczeń pojawiają się w całym Internecie. Ogólnie rzecz biorąc, uzgodniono, że komercyjne autobusy zostały po raz pierwszy szeroko wprowadzone w latach dwudziestych dwudziestego szóstego wieku (kilka wcześniejszych nieudanych prób krótko odnotowano we Francji już w 1662 r.), A ponieważ jest to czas jakiś przed wprowadzeniem silnika spalinowego, były wyciągnięte, jak można się spodziewać.
Te wczesne autobusy nazywane były "Omnibusami" i biegły we Francji i Anglii, a dopiero w 1847 r., Kiedy Adams & Co z Fairfield pracuje, wyprodukowały pojazd z rozsuwanym dachem z wbudowanymi wyższymi siedzeniami biegnącymi wzdłuż długości autobusu. Zostały one po raz pierwszy obsługiwane przez Economic Conveyance Company of London, a zachęcanie ludzi do korzystania z nich kosztowało połowę kosztów siedzenia w środku.
Te otwarte dwupiętrowe dwupiętrowe autobusy nie były początkowo popularne, a pomysł zabrał im prawie 10 lat, gdy w 1852 John Greenwood wprowadził znacznie większy piętrowy samochód z wystarczająco dużą ilością miejsca dla 42 pasażerów i wymagał ciągnięcia przez 3 osoby. konie, a do górnego pokładu wciąż wchodzi drabina.
Autobusy te stały się bardziej nowatorskie dzięki innowacjom, takim jak klatka schodowa ułatwiająca dostęp do górnego pokładu, wraz z siedzeniami ogrodowymi skierowanymi przodem do kierunku jazdy, a nie podłużnymi kanapami, a to zachęciło więcej kobiet do jazdy na nich.
Pierwszy dwupłatowiec z napędem mechanicznym był typem NS (na zdjęciu powyżej), który został wprowadzony w 1923 r. I był pierwszym, który miał pełny pokryty pokład górny. Zbudowany przez AEC (Associated Equipment Company) był wówczas uważany za luksusowy z tapicerowanymi siedzeniami, a nie z drewnianymi ławkami, a zamknięty w górnym pokładzie umożliwiał autobusom konkurowanie na równych warunkach z tramwajami, które stały się popularne jako tańsza alternatywa, z dużą ilością nowego rozwoju miejskiego wolność autobusu w przystosowaniu się do nowych tras w przeciwieństwie do tramwaju czy pociągu sprawiła, że bardzo szybko zyskała popularność.
Kolejnym ważnym wydarzeniem było wprowadzenie Routemaster London Bus, zbudowanego po raz pierwszy w 1954 roku, a dwa lata później wprowadzono go do serwisu komercyjnego. Obecnie autobusy są śledzone za pomocą GPS i innych narzędzi do śledzenia aktualnych informacji pasażerskich.